prikaz prve stranice dokumenta Marketinški aspekti virtualne turističke agencije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Marketinški aspekti virtualne turističke agencije

Mišić Perić, Zrinka
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Mišić Perić, Z. (2017). Marketinški aspekti virtualne turističke agencije (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:131654

Mišić Perić, Zrinka. "Marketinški aspekti virtualne turističke agencije." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:131654

Mišić Perić, Zrinka. "Marketinški aspekti virtualne turističke agencije." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:131654

Mišić Perić, Z. (2017). 'Marketinški aspekti virtualne turističke agencije', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:131654

Mišić Perić Z. Marketinški aspekti virtualne turističke agencije [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:131654

Z. Mišić Perić, "Marketinški aspekti virtualne turističke agencije", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:131654

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.