disertacija
Marketing hrvatskoga dugometražnog igranog filma

Ivan Maloča (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Maloča, I. (2017). Marketing hrvatskoga dugometražnog igranog filma (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:554152

Maloča, Ivan. "Marketing hrvatskoga dugometražnog igranog filma." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:554152

Maloča, Ivan. "Marketing hrvatskoga dugometražnog igranog filma." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:554152

Maloča, I. (2017). 'Marketing hrvatskoga dugometražnog igranog filma', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:554152

Maloča I. Marketing hrvatskoga dugometražnog igranog filma [Disertacija]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 19.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:554152

I. Maloča, "Marketing hrvatskoga dugometražnog igranog filma", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:554152