diplomski rad
Analiza marketinških kampanja

Mario Martinović (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Martinović, M. (2018). Analiza marketinških kampanja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942106

Martinović, Mario. "Analiza marketinških kampanja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942106

Martinović, Mario. "Analiza marketinških kampanja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942106

Martinović, M. (2018). 'Analiza marketinških kampanja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942106

Martinović M. Analiza marketinških kampanja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 16.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942106

M. Martinović, "Analiza marketinških kampanja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942106