prikaz prve stranice dokumenta Marketing elektroničkih medija
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Marketing elektroničkih medija

Mijakić, Marizabela
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Mijakić, M. (2018). Marketing elektroničkih medija (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:055395

Mijakić, Marizabela. "Marketing elektroničkih medija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:055395

Mijakić, Marizabela. "Marketing elektroničkih medija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:055395

Mijakić, M. (2018). 'Marketing elektroničkih medija', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 08.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:055395

Mijakić M. Marketing elektroničkih medija [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 08.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:055395

M. Mijakić, "Marketing elektroničkih medija", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:055395

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.