prikaz prve stranice dokumenta Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger

Jurić, Ana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Jurić, A. (2016). Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184309

Jurić, Ana. "Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184309

Jurić, Ana. "Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184309

Jurić, A. (2016). 'Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184309

Jurić A. Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184309

A. Jurić, "Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184309

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.