Jurić, A. (2016). Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184309
Jurić, Ana. "Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184309
Jurić, Ana. "Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184309
Jurić, A. (2016). 'Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184309
Jurić A. Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184309
A. Jurić, "Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184309