prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalizacije i Interneta na trgovinu u Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj digitalizacije i Interneta na trgovinu u Hrvatskoj

Hegeduš, Dario
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo

Citirajte ovaj rad

Hegeduš, D. (2018). Utjecaj digitalizacije i Interneta na trgovinu u Hrvatskoj (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:520515

Hegeduš, Dario. "Utjecaj digitalizacije i Interneta na trgovinu u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:520515

Hegeduš, Dario. "Utjecaj digitalizacije i Interneta na trgovinu u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:520515

Hegeduš, D. (2018). 'Utjecaj digitalizacije i Interneta na trgovinu u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:520515

Hegeduš D. Utjecaj digitalizacije i Interneta na trgovinu u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:520515

D. Hegeduš, "Utjecaj digitalizacije i Interneta na trgovinu u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:520515

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.