prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji

Stanić, Dražen
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata

Citirajte ovaj rad

Stanić, D. (2018). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

Stanić, Dražen. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

Stanić, Dražen. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

Stanić, D. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 31.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

Stanić D. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 31.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

D. Stanić, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.