Naslov Internetski marketing
Naslov (engleski) INTERNET MARKETING
Autor Danijel Ivić
Mentor Drago Ružić (mentor)
Član povjerenstva Antun Biloš (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Drago Ružić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Davorin Turkalj (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Osijek
Datum i država obrane 2018-02-26, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Razvojem interneta te njegovom vrlo brzom ekspanzijom, poslovni svijet je vrlo brzo uočio sav potencijal koji se krije u takvome jednom novom interaktivnom mediju. Da bi danas svaki ozbiljni poslovni subjekt bio relevantan na tržištu, upravo je njegova prisutnost na internetu jedan od najbitnijih faktora za ostvarenje toga cilja. Internet je od strane poslovnog svijeta prepoznat kao jedan sasvim novi i dinamični marketinški medij, a upravo to je dovelo do pojave pojma internetskog marketinga. Osim marketinškog medija, internet je također postao kako kanal prodaje tako i kanal distribucije te općenito mjesto gdje se susreću poslovni subjekti sa potrošačima. Internet je nezaobilazan dio današnjeg modernog svijeta, a upravo to i koriste poslovni subjekti kako bi približili svoje proizvode i usluge potrošačima kojima su oni i namijenjeni. Upravo je internetski marketing pojam koji se koristi sve više u današnjem poslovanju preko interneta, jer bez kvalitetnog internetskog marketinga, dolaženje do novih potencijalnih klijenata postaje sve teža zadaća. U samome radu se detaljno nastojao objasniti sam pojam internetskog marketinga, zatim kako se razvijao kroz ne tako davnu povijest, koje se strategije primjenjuju u internetskom poslovanju, kakav je internetski poslovni plan i što on uključuje, koji su danas najzastupljeniji oblici oglašavanja putem interneta od strane poslovnih subjekata i kojim se metodama oni služe kako bi privukli što više kupaca ka svojim proizvodima i uslugama, zatim kako su društvene mreže utjecale na promotivne aktivnosti poslovnih subjekata. Na kraju rada se pokušalo osvrnuti na budućnost internetskog marketinga i kako bi ono moglo izgledati u narednim godinama koje dolaze, s obzirom na eksponencijalan razvoj cjelokupnih informatičkih tehnologija sa naglaskom na internet kao glavnim središtem odvijanja suvremenih aktivnosti koji se tiču poslovanja.
Sažetak (engleski) By development of the internet and by it's quick expansion, business world has swiflty seen it's huge potential that such an interactive media must have. Nowadays the first thing that every serious business subject must achieve is to be present on the internet, that is the most important thing. Internet has been recognized as an whole new and dynamic marketing media, and that was exactly the thing that led to appearance of the internet marketing. Besides of the marketing media, the internet has also become a channel for sales and a channel for distribution, and in general the meeting place of business subjects and consumers. The internet is undisputably one of the most important parts of the modern world and that is the very thing that all of the business subjects use to get close to consumers. So, the internet marketing is just the concept that is used in trading through the internet, because without solid internet marketing generating new clients would be more and more difficult. This essay itself tried to explain in details the concept of the internet marketing, path of it's development through the years, which strategies are used in doing business over the internet, what is the internet's business plan and what it includes, what are nowadays the most common ways of internet advertising for business subjects and which metods are they using to attract more buyers, consumers and users of their products and services, and also how did social networks affected the promotional activities of the business subjects. The very end of the essay tried to look further on the future of the internet marketing and on the way how will it look in the years to come, given the exponential development and vastness of the informatic technologies with an emphasis on the internet as a center for every modern activity related to business, managment and trade.
Ključne riječi
internet
internetski marketing
poslovni subjekti
potrošači
oglašavanje
Ključne riječi (engleski)
internet
internet marketing
business subjects
consumers
advertising
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:145:964970
Studijski program Naziv: Marketing posebnih područja Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: poslijediplomski specijalistički Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a specijalist/specijalistica marketinga posebnih područja (univ.spec.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2018-03-30 05:59:30