završni specijalistički
Važnost marketinškog istraživanja u psihologiji potrošača

Krešimir Mišić (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Mišić, K. (2018). Važnost marketinškog istraživanja u psihologiji potrošača (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426255

Mišić, Krešimir. "Važnost marketinškog istraživanja u psihologiji potrošača." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426255

Mišić, Krešimir. "Važnost marketinškog istraživanja u psihologiji potrošača." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426255

Mišić, K. (2018). 'Važnost marketinškog istraživanja u psihologiji potrošača', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 21.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426255

Mišić K. Važnost marketinškog istraživanja u psihologiji potrošača [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 21.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426255

K. Mišić, "Važnost marketinškog istraživanja u psihologiji potrošača", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426255