završni specijalistički
Marketing u turizmu zaštićenih područja

Predrag Livak (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Livak, P. (2018). Marketing u turizmu zaštićenih područja (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:022488

Livak, Predrag. "Marketing u turizmu zaštićenih područja." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:022488

Livak, Predrag. "Marketing u turizmu zaštićenih područja." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:022488

Livak, P. (2018). 'Marketing u turizmu zaštićenih područja', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:022488

Livak P. Marketing u turizmu zaštićenih područja [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:022488

P. Livak, "Marketing u turizmu zaštićenih područja", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:022488