završni specijalistički
Marketinški plan i strategija uvođenja craft piva na tržište

Melita Posavac (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Posavac, M. (2018). Marketinški plan i strategija uvođenja craft piva na tržište (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:937413

Posavac, Melita. "Marketinški plan i strategija uvođenja craft piva na tržište." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:937413

Posavac, Melita. "Marketinški plan i strategija uvođenja craft piva na tržište." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:937413

Posavac, M. (2018). 'Marketinški plan i strategija uvođenja craft piva na tržište', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:937413

Posavac M. Marketinški plan i strategija uvođenja craft piva na tržište [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 19.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:937413

M. Posavac, "Marketinški plan i strategija uvođenja craft piva na tržište", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:937413