Lukanec, D. (2018). Usporedba oglašivačkih mogućnosti sustava Google Adwords i društvene mreže Facebook (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:952557
Lukanec, Dino. "Usporedba oglašivačkih mogućnosti sustava Google Adwords i društvene mreže Facebook." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:952557
Lukanec, Dino. "Usporedba oglašivačkih mogućnosti sustava Google Adwords i društvene mreže Facebook." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:952557
Lukanec, D. (2018). 'Usporedba oglašivačkih mogućnosti sustava Google Adwords i društvene mreže Facebook', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:952557
Lukanec D. Usporedba oglašivačkih mogućnosti sustava Google Adwords i društvene mreže Facebook [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:952557
D. Lukanec, "Usporedba oglašivačkih mogućnosti sustava Google Adwords i društvene mreže Facebook", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:952557