diplomski rad
Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom

Andrej Pap (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Pap, A. (2018). Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524

Pap, Andrej. "Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524

Pap, Andrej. "Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524

Pap, A. (2018). 'Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524

Pap A. Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 18.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524

A. Pap, "Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524