Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing strategija poslovnih subjekata

Sanja Tomašičević (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Tomašičević, S. (2018). Marketing strategija poslovnih subjekata (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:826751

Tomašičević, Sanja. "Marketing strategija poslovnih subjekata." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:826751

Tomašičević, Sanja. "Marketing strategija poslovnih subjekata." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:826751

Tomašičević, S. (2018). 'Marketing strategija poslovnih subjekata', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:826751

Tomašičević S. Marketing strategija poslovnih subjekata [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 19.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:826751

S. Tomašičević, "Marketing strategija poslovnih subjekata", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:826751