Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Prikriveno oglašavanje u kulturnoj i kreativnoj industriji

Vedran Kursar (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Kursar, V. (2018). Prikriveno oglašavanje u kulturnoj i kreativnoj industriji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:719331

Kursar, Vedran. "Prikriveno oglašavanje u kulturnoj i kreativnoj industriji." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:719331

Kursar, Vedran. "Prikriveno oglašavanje u kulturnoj i kreativnoj industriji." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:719331

Kursar, V. (2018). 'Prikriveno oglašavanje u kulturnoj i kreativnoj industriji', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:719331

Kursar V. Prikriveno oglašavanje u kulturnoj i kreativnoj industriji [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 20.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:719331

V. Kursar, "Prikriveno oglašavanje u kulturnoj i kreativnoj industriji", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:719331