Naslov | Komuniciranje kao dio kulture i oblici poslovne komunikacije |
Autor | Fran Ivan Škorić |
Voditelj/Mentor | Jerko Glavaš (mentor)
|
Sažetak rada | Komunikacija je proces prenošenja informacija najčešće putem jezika. U suvremenom
društvu ljudi komuniciraju na različite načine, a način na koji komuniciraju predstavlja način
na koji žive, stoga ljudi u različitim društvima diljem svijeta komuniciraju na različite načine.
Ljudska komunikacija dijeli se na verbalnu komunikaciju i neverbalnu komunkaciju.
Verbalna komunikacija je komunikacija koju pojedinac ostvaruje govorom (i pismom, kao
zapisom govora), a neverbalna komunikacija ona koju ostvaruje neverbalnim znakovima.
Povezanost komunikacije i kulture je izuzetno važna jer upravo komunikacija utječe na
trajnost kulture. Jednom kad se oblikuju kulturne navike, načela, vrijednosti, stavovi i slično,
oni se komuniciraju drugim pripadnicima kulture. Razmjenu informacija preko različitih
kultura i društvenih skupina određuje interkulturalna komunikacija koja nastoji razumjeti
kako ljudi iz različitih zemalja i kultura djeluju, komuniciraju i doživljavaju svijet oko sebe.
Komunikacija u poslovnoj okolini je od izuzetne važnosti jer poslovna komunikacija kao
iznimno važan dio poslovanja, organizacije, menadžmenta i upravljanja uvelike utječe na
imidž poduzeća i može znatno utjecati na uspješnost organizacije. Ona se unutar organizacije
provodi u svrhu realizacije plana. Kada je u pitanju međunarodna poslovna suradnja, za
razumijevanje uloge kulture u međunarodnoj poslovnoj komunikaciji, ključne su etnografija
komunikacije i interakcijska sociolingvistika. Velika raznolikost svjetskih kultura čine neke
nemogućnosti za bilo kojeg pregovarača, bez obzira koliko je vješt i iskusan. |
Ključne riječi | poslovna komunikacija kultura kulturne različitosti komuniciranje pregovaranje |
Naslov na drugom jeziku (engleski) | Communication as a part of culture and models of business communication |
Povjerenstvo za obranu | Jerko Glavaš (predsjednik povjerenstva) Blaženka Hadrović Zekić (član povjerenstva) Zdravko Tolušić (član povjerenstva)
|
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj | Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku |
Ustrojstvena jedinica niže razine | Katedra za kvanititavne metode i upravljanje |
Mjesto | Osijek |
Država obrane | Hrvatska |
Znanstveno područje, polje, grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Organizacija i menadžment
|
Vrsta studija | sveučilišni |
Stupanj | preddiplomski |
Naziv studijskog programa | Menadžment |
Akademski / stručni naziv | sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije |
Kratica akademskog / stručnog naziva | univ. bacc. oec. |
Vrsta rada | završni rad |
Jezik | hrvatski |
Datum obrane | 2018-09-10 |
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski) | Communication is the process of transferring information most often through the language. In
modern society people communicate in different ways, and the way they communicate is the
way they live, so people in different societies around the world communicate in different
ways. Human communication is divided into verbal communication and non-verbal
communication. Verbal communication is the communication that an individual realizes in
speech (and in writing, as a record of speech), and non-verbal communication that is realized
by non-verbal signs. The link between communication and culture is extremely important
because communication itself affects the durability of culture. Once cultural habits, principles,
values, attitudes and the like are shaped, they are communicated to other members of the
culture. Exchange information across cultures and social groups defines intercultural
communication that seeks to understand how people from different countries and cultures
work, communicate and perceive the world around them. Communication in the business
environment is of utmost importance because business communication as a very important
part of business, organization, management and management greatly affects the company's
image and can greatly affect the organization's performance. It is carried out within the
organization for the purpose of realizing the plan. When it comes to international business cooperation, understanding the role of culture in international business communication is the
key ethnography of communication and interaction sociolinguistics. The vast variety of world
cultures make some inability for any negotiator, no matter how skilled and experienced. |
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski) | business communication culture cultural diversity communication negotiation |
Vrsta resursa | tekst |
Prava pristupa | Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove |
Uvjeti korištenja rada |  |
URN:NBN | https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:767192 |