Koprivnjak, F. (2016). Psihološki čimbenici ponašanja potrošača (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:320085
Koprivnjak, Filip. "Psihološki čimbenici ponašanja potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:320085
Koprivnjak, Filip. "Psihološki čimbenici ponašanja potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:320085
Koprivnjak, F. (2016). 'Psihološki čimbenici ponašanja potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:320085
Koprivnjak F. Psihološki čimbenici ponašanja potrošača [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:320085
F. Koprivnjak, "Psihološki čimbenici ponašanja potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:320085