diplomski rad
Psihološki čimbenici ponašanja potrošača

Filip Koprivnjak (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Koprivnjak, F. (2016). Psihološki čimbenici ponašanja potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:320085

Koprivnjak, Filip. "Psihološki čimbenici ponašanja potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:320085

Koprivnjak, Filip. "Psihološki čimbenici ponašanja potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:320085

Koprivnjak, F. (2016). 'Psihološki čimbenici ponašanja potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 17.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:320085

Koprivnjak F. Psihološki čimbenici ponašanja potrošača [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 17.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:320085

F. Koprivnjak, "Psihološki čimbenici ponašanja potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:320085