prikaz prve stranice dokumenta Strategije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Strategije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske

Rakinac, Mirjam
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo

Citirajte ovaj rad

Rakinac, M. (2018). Strategije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:351718

Rakinac, Mirjam. "Strategije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:351718

Rakinac, Mirjam. "Strategije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:351718

Rakinac, M. (2018). 'Strategije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:351718

Rakinac M. Strategije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:351718

M. Rakinac, "Strategije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:351718

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.