diplomski rad
Startegije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske

Mirjam Rakinac (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
Citirajte ovaj rad

Rakinac, M. (2018). Startegije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:351718

Rakinac, Mirjam. "Startegije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:351718

Rakinac, Mirjam. "Startegije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:351718

Rakinac, M. (2018). 'Startegije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:351718

Rakinac M. Startegije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 20.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:351718

M. Rakinac, "Startegije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:351718