završni specijalistički
Gerilski marketing na primjeru bezalkoholnih pića

Anđelko Gulić (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Gulić, A. (2018). Gerilski marketing na primjeru bezalkoholnih pića (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:308841

Gulić, Anđelko. "Gerilski marketing na primjeru bezalkoholnih pića." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:308841

Gulić, Anđelko. "Gerilski marketing na primjeru bezalkoholnih pića." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:308841

Gulić, A. (2018). 'Gerilski marketing na primjeru bezalkoholnih pića', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:308841

Gulić A. Gerilski marketing na primjeru bezalkoholnih pića [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 18.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:308841

A. Gulić, "Gerilski marketing na primjeru bezalkoholnih pića", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:308841