prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj e-trgovina na ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Utjecaj e-trgovina na ponašanje potrošača

Posavac, Dražen
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Posavac, D. (2018). Utjecaj e-trgovina na ponašanje potrošača (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449843

Posavac, Dražen. "Utjecaj e-trgovina na ponašanje potrošača." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449843

Posavac, Dražen. "Utjecaj e-trgovina na ponašanje potrošača." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449843

Posavac, D. (2018). 'Utjecaj e-trgovina na ponašanje potrošača', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449843

Posavac D. Utjecaj e-trgovina na ponašanje potrošača [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449843

D. Posavac, "Utjecaj e-trgovina na ponašanje potrošača", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449843

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.