diplomski rad
Sklonost potrošača impulzivnoj kupovini

Jelena Burić Kišiček (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Burić Kišiček, J. (2018). Sklonost potrošača impulzivnoj kupovini (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:975558

Burić Kišiček, Jelena. "Sklonost potrošača impulzivnoj kupovini." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:975558

Burić Kišiček, Jelena. "Sklonost potrošača impulzivnoj kupovini." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:975558

Burić Kišiček, J. (2018). 'Sklonost potrošača impulzivnoj kupovini', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:975558

Burić Kišiček J. Sklonost potrošača impulzivnoj kupovini [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 19.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:975558

J. Burić Kišiček, "Sklonost potrošača impulzivnoj kupovini", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:975558