diplomski rad
Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"

Ivana Majić (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Majić, I. (2018). Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt" (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689

Majić, Ivana. "Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689

Majić, Ivana. "Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689

Majić, I. (2018). 'Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689

Majić I. Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt" [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 16.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689

I. Majić, "Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689