Majić, I. (2018). Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt" (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689
Majić, Ivana. "Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689
Majić, Ivana. "Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689
Majić, I. (2018). 'Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689
Majić I. Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt" [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689
I. Majić, "Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689