Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga branda na konkurentnost s osvrtom na hrvatske brandove

Ivana Šoić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Šoić, I. (2016). Uloga branda na konkurentnost s osvrtom na hrvatske brandove (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:051597

Šoić, Ivana. "Uloga branda na konkurentnost s osvrtom na hrvatske brandove." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:051597

Šoić, Ivana. "Uloga branda na konkurentnost s osvrtom na hrvatske brandove." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:051597

Šoić, I. (2016). 'Uloga branda na konkurentnost s osvrtom na hrvatske brandove', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:051597

Šoić I. Uloga branda na konkurentnost s osvrtom na hrvatske brandove [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 20.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:051597

I. Šoić, "Uloga branda na konkurentnost s osvrtom na hrvatske brandove", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:051597