Šoić, I. (2016). Uloga branda na konkurentnost s osvrtom na hrvatske brandove (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:051597
Šoić, Ivana. "Uloga branda na konkurentnost s osvrtom na hrvatske brandove." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:051597
Šoić, Ivana. "Uloga branda na konkurentnost s osvrtom na hrvatske brandove." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:051597
Šoić, I. (2016). 'Uloga branda na konkurentnost s osvrtom na hrvatske brandove', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:051597
Šoić I. Uloga branda na konkurentnost s osvrtom na hrvatske brandove [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:051597
I. Šoić, "Uloga branda na konkurentnost s osvrtom na hrvatske brandove", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:051597