prikaz prve stranice dokumenta Oglašavanje u političkom marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Oglašavanje u političkom marketingu

Erkapić, Manuela
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Erkapić, M. (2018). Oglašavanje u političkom marketingu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:898533

Erkapić, Manuela. "Oglašavanje u političkom marketingu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:898533

Erkapić, Manuela. "Oglašavanje u političkom marketingu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:898533

Erkapić, M. (2018). 'Oglašavanje u političkom marketingu', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:898533

Erkapić M. Oglašavanje u političkom marketingu [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 19.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:898533

M. Erkapić, "Oglašavanje u političkom marketingu", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:898533

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.