Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje

Dejan Bogovac (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Bogovac, D. (2018). Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

Bogovac, Dejan. "Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

Bogovac, Dejan. "Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

Bogovac, D. (2018). 'Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

Bogovac D. Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 20.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

D. Bogovac, "Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285