diplomski rad
Model prodajnog lijevka u online marketingu

Ivan Kovač (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
Citirajte ovaj rad...

Kovač, I. (2018). Model prodajnog lijevka u online marketingu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951703

Kovač, Ivan. "Model prodajnog lijevka u online marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951703

Kovač, Ivan. "Model prodajnog lijevka u online marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951703

Kovač, I. (2018). 'Model prodajnog lijevka u online marketingu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951703

Kovač I. Model prodajnog lijevka u online marketingu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 18.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951703

I. Kovač, "Model prodajnog lijevka u online marketingu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951703