diplomski rad
HTML5 oglasi i njihova upotreba u multimedijalnom marketingu

Silvija Prozinger (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Prozinger, S. (2018). HTML5 oglasi i njihova upotreba u multimedijalnom marketingu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:037185

Prozinger, Silvija. "HTML5 oglasi i njihova upotreba u multimedijalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:037185

Prozinger, Silvija. "HTML5 oglasi i njihova upotreba u multimedijalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:037185

Prozinger, S. (2018). 'HTML5 oglasi i njihova upotreba u multimedijalnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:037185

Prozinger S. HTML5 oglasi i njihova upotreba u multimedijalnom marketingu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:037185

S. Prozinger, "HTML5 oglasi i njihova upotreba u multimedijalnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:037185