diplomski rad
Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u udruzi Gloria Maris

Domagoj Jozing (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje
Citirajte ovaj rad...

Jozing, D. (2019). Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u udruzi Gloria Maris (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:652139

Jozing, Domagoj. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u udruzi Gloria Maris." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:652139

Jozing, Domagoj. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u udruzi Gloria Maris." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:652139

Jozing, D. (2019). 'Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u udruzi Gloria Maris', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:652139

Jozing D. Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u udruzi Gloria Maris [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 24.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:652139

D. Jozing, "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u udruzi Gloria Maris", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:652139