Jozing, D. (2019). Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u udruzi Gloria Maris (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:652139
Jozing, Domagoj. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u udruzi Gloria Maris." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:652139
Jozing, Domagoj. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u udruzi Gloria Maris." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:652139
Jozing, D. (2019). 'Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u udruzi Gloria Maris', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:652139
Jozing D. Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u udruzi Gloria Maris [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:652139
D. Jozing, "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u udruzi Gloria Maris", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:652139