disertacija
Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima

Dušan Ljuština (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Ljuština, D. (2018). Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:697739

Ljuština, Dušan. "Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:697739

Ljuština, Dušan. "Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:697739

Ljuština, D. (2018). 'Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:697739

Ljuština D. Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima [Disertacija]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 18.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:697739

D. Ljuština, "Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:697739