završni specijalistički
Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt

Gordan Planinić (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Planinić, G. (2018). Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:033280

Planinić, Gordan. "Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:033280

Planinić, Gordan. "Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:033280

Planinić, G. (2018). 'Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:033280

Planinić G. Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 18.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:033280

G. Planinić, "Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:033280