prikaz prve stranice dokumenta Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj

Baran, Ante (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Baran, A. (2017). Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:001835

Baran, Ante. "Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:001835

Baran, Ante. "Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:001835

Baran, A. (2017). 'Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:001835

Baran A. Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 28.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:001835

A. Baran, "Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:001835

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.