Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.

Hrvoje Grozbek (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Grozbek, H. (2019). Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja. (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644

Grozbek, Hrvoje. "Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644

Grozbek, Hrvoje. "Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644

Grozbek, H. (2019). 'Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 13.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644

Grozbek H. Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja. [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 13.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644

H. Grozbek, "Društvene mreže u sportu kao sredstvo tržišnog komuniciranja.", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:788644

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.