završni rad
Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja)

Anamarija Matić (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje
Citirajte ovaj rad...

Matić, A. (2019). Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja) (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:206844

Matić, Anamarija. "Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja)." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:206844

Matić, Anamarija. "Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja)." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:206844

Matić, A. (2019). 'Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja)', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 25.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:206844

Matić A. Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja) [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 25.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:206844

A. Matić, "Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja)", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:206844