prikaz prve stranice dokumenta Proširena stvarnost u marketingu.
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Proširena stvarnost u marketingu.

Šokac, Ana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Šokac, A. (2019). Proširena stvarnost u marketingu. (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:704095

Šokac, Ana. "Proširena stvarnost u marketingu.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:704095

Šokac, Ana. "Proširena stvarnost u marketingu.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:704095

Šokac, A. (2019). 'Proširena stvarnost u marketingu.', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:704095

Šokac A. Proširena stvarnost u marketingu. [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 23.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:704095

A. Šokac, "Proširena stvarnost u marketingu.", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:704095

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.