Herceg, M. (2019). Model upravljanja odnosima s potrošačima u neformalnom obrazovanju (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:048018
Herceg, Mirko. "Model upravljanja odnosima s potrošačima u neformalnom obrazovanju." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:048018
Herceg, Mirko. "Model upravljanja odnosima s potrošačima u neformalnom obrazovanju." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:048018
Herceg, M. (2019). 'Model upravljanja odnosima s potrošačima u neformalnom obrazovanju', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:048018
Herceg M. Model upravljanja odnosima s potrošačima u neformalnom obrazovanju [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:048018
M. Herceg, "Model upravljanja odnosima s potrošačima u neformalnom obrazovanju", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:048018