završni specijalistički
Model upravljanja odnosima s potrošačima u neformalnom obrazovanju

Mirko Herceg (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Povezani objekti
Anketni upitnik
PDF 338.38 KB
Naslovnica rada
PDF 767.25 KB
Citirajte ovaj rad...

Herceg, M. (2019). Model upravljanja odnosima s potrošačima u neformalnom obrazovanju (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:048018

Herceg, Mirko. "Model upravljanja odnosima s potrošačima u neformalnom obrazovanju." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:048018

Herceg, Mirko. "Model upravljanja odnosima s potrošačima u neformalnom obrazovanju." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:048018

Herceg, M. (2019). 'Model upravljanja odnosima s potrošačima u neformalnom obrazovanju', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:048018

Herceg M. Model upravljanja odnosima s potrošačima u neformalnom obrazovanju [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 18.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:048018

M. Herceg, "Model upravljanja odnosima s potrošačima u neformalnom obrazovanju", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:048018