Sabljo, V. (2016). Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:593369
Sabljo, Vedrana. "Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:593369
Sabljo, Vedrana. "Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:593369
Sabljo, V. (2016). 'Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:593369
Sabljo V. Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:593369
V. Sabljo, "Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:593369