Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga promotivnih letaka u marketingu hrane

Barbara Livaja (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Livaja, B. (2019). Uloga promotivnih letaka u marketingu hrane (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:852321

Livaja, Barbara. "Uloga promotivnih letaka u marketingu hrane." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:852321

Livaja, Barbara. "Uloga promotivnih letaka u marketingu hrane." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:852321

Livaja, B. (2019). 'Uloga promotivnih letaka u marketingu hrane', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:852321

Livaja B. Uloga promotivnih letaka u marketingu hrane [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 14.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:852321

B. Livaja, "Uloga promotivnih letaka u marketingu hrane", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:852321

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.