Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Brandiranje tvrtke u funkciji pozicioniranja na tržištu

Ivana Ravlić Devald (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad

Ravlić Devald, I. (2018). Brandiranje tvrtke u funkciji pozicioniranja na tržištu (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:728654

Ravlić Devald, Ivana. "Brandiranje tvrtke u funkciji pozicioniranja na tržištu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:728654

Ravlić Devald, Ivana. "Brandiranje tvrtke u funkciji pozicioniranja na tržištu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:728654

Ravlić Devald, I. (2018). 'Brandiranje tvrtke u funkciji pozicioniranja na tržištu', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:728654

Ravlić Devald I. Brandiranje tvrtke u funkciji pozicioniranja na tržištu [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 18.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:728654

I. Ravlić Devald, "Brandiranje tvrtke u funkciji pozicioniranja na tržištu", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:728654