Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Big Data i marketing 21. stoljeća

Una H. Arapović (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad

H. Arapović, U. (2018). Big Data i marketing 21. stoljeća (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:899038

H. Arapović, Una. "Big Data i marketing 21. stoljeća." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:899038

H. Arapović, Una. "Big Data i marketing 21. stoljeća." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:899038

H. Arapović, U. (2018). 'Big Data i marketing 21. stoljeća', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 13.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:899038

H. Arapović U. Big Data i marketing 21. stoljeća [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 13.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:899038

U. H. Arapović, "Big Data i marketing 21. stoljeća", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:899038