prikaz prve stranice dokumenta Marketing plan na primjeru Memorijalnog centra domovinskog rata Vukovar
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketing plan na primjeru Memorijalnog centra domovinskog rata Vukovar

Gujčić, Domagoj (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Gujčić, D. (2016). Marketing plan na primjeru Memorijalnog centra domovinskog rata Vukovar (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:667753

Gujčić, Domagoj. "Marketing plan na primjeru Memorijalnog centra domovinskog rata Vukovar." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:667753

Gujčić, Domagoj. "Marketing plan na primjeru Memorijalnog centra domovinskog rata Vukovar." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:667753

Gujčić, D. (2016). 'Marketing plan na primjeru Memorijalnog centra domovinskog rata Vukovar', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 09.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:667753

Gujčić D. Marketing plan na primjeru Memorijalnog centra domovinskog rata Vukovar [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 09.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:667753

D. Gujčić, "Marketing plan na primjeru Memorijalnog centra domovinskog rata Vukovar", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:667753

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.