diplomski rad
Marketing plan na primjeru Memorijalnog centra domovinskog rata Vukovar

Domagoj Gujčić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Gujčić, D. (2016). Marketing plan na primjeru Memorijalnog centra domovinskog rata Vukovar (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:667753

Gujčić, Domagoj. "Marketing plan na primjeru Memorijalnog centra domovinskog rata Vukovar." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:667753

Gujčić, Domagoj. "Marketing plan na primjeru Memorijalnog centra domovinskog rata Vukovar." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:667753

Gujčić, D. (2016). 'Marketing plan na primjeru Memorijalnog centra domovinskog rata Vukovar', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 21.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:667753

Gujčić D. Marketing plan na primjeru Memorijalnog centra domovinskog rata Vukovar [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 21.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:667753

D. Gujčić, "Marketing plan na primjeru Memorijalnog centra domovinskog rata Vukovar", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:667753