prikaz prve stranice dokumenta Emocionalni brendovi
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Emocionalni brendovi

Čolakić, Suzana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Čolakić, S. (2019). Emocionalni brendovi (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:116485

Čolakić, Suzana. "Emocionalni brendovi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:116485

Čolakić, Suzana. "Emocionalni brendovi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:116485

Čolakić, S. (2019). 'Emocionalni brendovi', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:116485

Čolakić S. Emocionalni brendovi [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 12.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:116485

S. Čolakić, "Emocionalni brendovi", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:116485

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.