diplomski rad
Mogućnosti E-marketinga

Ana Hrustek (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Hrustek, A. (2016). Mogućnosti E-marketinga (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:131476

Hrustek, Ana. "Mogućnosti E-marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:131476

Hrustek, Ana. "Mogućnosti E-marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:131476

Hrustek, A. (2016). 'Mogućnosti E-marketinga', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:131476

Hrustek A. Mogućnosti E-marketinga [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 26.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:131476

A. Hrustek, "Mogućnosti E-marketinga", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:131476