Mašić, I. (2019). Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138636
Mašić, Ivana. "Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138636
Mašić, Ivana. "Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138636
Mašić, I. (2019). 'Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138636
Mašić I. Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138636
I. Mašić, "Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138636