Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune

Vanja Skvorcov (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Povezani objekti
Citirajte ovaj rad

Skvorcov, V. (2019). Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:473588

Skvorcov, Vanja. "Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:473588

Skvorcov, Vanja. "Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:473588

Skvorcov, V. (2019). 'Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 07.04.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:473588

Skvorcov V. Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 07.04.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:473588

V. Skvorcov, "Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:473588

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.