prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga

Škojo, Ivan
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Škojo, I. (2016). Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390

Škojo, Ivan. "Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390

Škojo, Ivan. "Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390

Škojo, I. (2016). 'Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 03.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390

Škojo I. Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 03.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390

I. Škojo, "Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.