prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača usluga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača usluga

Živković, Antonio
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Živković, A. (2019). Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača usluga (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:261913

Živković, Antonio. "Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača usluga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:261913

Živković, Antonio. "Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača usluga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:261913

Živković, A. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača usluga', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:261913

Živković A. Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača usluga [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:261913

A. Živković, "Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača usluga", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:261913

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.