Gašpić, B. (2019). Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186
Gašpić, Barbara. "Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186
Gašpić, Barbara. "Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186
Gašpić, B. (2019). 'Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186
Gašpić B. Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186
B. Gašpić, "Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186