Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Internet kao medij oglašavanja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Internet kao medij oglašavanja

Vidić, Darko
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Vidić, D. (2016). Internet kao medij oglašavanja (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002390

Vidić, Darko. "Internet kao medij oglašavanja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002390

Vidić, Darko. "Internet kao medij oglašavanja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002390

Vidić, D. (2016). 'Internet kao medij oglašavanja', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002390

Vidić D. Internet kao medij oglašavanja [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 19.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002390

D. Vidić, "Internet kao medij oglašavanja", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:002390

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.