Bermanec, V. (2019). Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:471065
Bermanec, Valentina. "Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:471065
Bermanec, Valentina. "Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:471065
Bermanec, V. (2019). 'Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:471065
Bermanec V. Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:471065
V. Bermanec, "Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:471065