prikaz prve stranice dokumenta Marketinški razvoj i strategija zračnog prijevoznika
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Marketinški razvoj i strategija zračnog prijevoznika

Olaj, Viktorija (2020)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Olaj, V. (2020). Marketinški razvoj i strategija zračnog prijevoznika (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:533130

Olaj, Viktorija. "Marketinški razvoj i strategija zračnog prijevoznika." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:533130

Olaj, Viktorija. "Marketinški razvoj i strategija zračnog prijevoznika." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:533130

Olaj, V. (2020). 'Marketinški razvoj i strategija zračnog prijevoznika', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 05.06.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:533130

Olaj V. Marketinški razvoj i strategija zračnog prijevoznika [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 05.06.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:533130

V. Olaj, "Marketinški razvoj i strategija zračnog prijevoznika", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:533130

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.